diumenge, 24 de març del 2013

Versos de joventut i d’institut

Aquest recull de poesies autoeditat és el primer llibre de poemes que publique. En setembre de 2011 acabí aquest poemari, però encara no l'havia publicat i ja tocava. Al final m'he decantat per Bubok, però no m'acaba d'agradar com ha quedat (ja he rebut alguns exemplars en casa) i damunt és un poc car. He reduït el benefici al màxim per no encarir-lo més. He intentat que fora lo més barat possible, però el cost de producció ja eren 10'25 €, i en pdf no em deixava posar menys d'un euro. Els de Bubok s'enduen el 20%, o siga que en el llibre imprés només s'emporten un cèntim. De moment ja m'he gastat més diners del que puga arribar a guanyar, però no ho he fet pels diners, així que no m'importa.

En juny de 2011 acabí la meua tercera llicenciatura universitària (Criminologia) i davant la perspectiva d’un estiu sense gaires obligacions acadèmiques fins l’inici del nou curs universitari, se m’ocorregué la brillant idea de recuperar de La Canyada, la meua perduda carpeta de les poesies de la meua finiquitada etapa poètica. I així recuperí el vell projecte de passar-les totes a ordinador i ja que les tindria en un suport informàtic, seria inclús possible publicar-les en format de llibre imprés aprofitant les facilitats telemàtiques actuals d’autoedició.

Comencí al mateix temps un llibre de relats, però el tinc parat. A vore si aquest estiu he acabat ja el màster i el puc reprendre on em quedí.

Pel que fa al títol del poemari “Versos de joventut i d’institut”, pretén ser un homenatge al meu avi i per això parafraseja el seu conegut poemari “Versos de juventud y senectud”, fent així mateix referència a l’etapa vital en la qual foren escrits la majoria dels poemes.

Espere que gaudiu amb la lectura d’aquest poemari i vos invite a que feu el mateix amb el volum del recull de relats breus un cop estiga enllestit.

Moltes gràcies a tots.

Font

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada